KILDEVANG

PRAKTISK INFO

PRAKTISK INFO FRA BYGHERREN

 

Kære beboer

Det varer nu ikke så længe før vi skal i gang med din bolig.

I den forbindelse skal jeg bede dig om at læse nedenstående punkter, så det hele bliver lettere for både dig og os.

 

Byggesagen omfatter:

Udskiftning og isolering af tag, incl. nye tagrender og nedløb

Udskiftning af hovedledninger i kælder (Vandinstallationer)

Facaden repareres eller males delvist

Udskiftning af vand og afløbsinstallationer i badeværelse og køkken

Udskiftning af værn og håndlister på altaner og svalegange.

Ny belægning på altaner og svalegange

Udbedring af sætningsrevner.

 

Så kan du genkende mig:

Lone Forslund

BEBOERKOORDINATOR

Lone Forslund

Mail: kildevang@ankerhansen.dk

 

Beboertid:

Tirsdag kl. 07.30 – 08.30

Torsdag kl. 14.30 – 15.30

 

Beboertelefon: 53 51 68 08

Mandag-fredag kl. 09.00 – 10.00

 

Det er mig der tager telefonen når du ringer og det er mig som svarer på mails. Beboertelefonen kan ikke modtage og besvare sms.

Du er altid velkommen til at kontakte mig på beboertelefonen mandag – fredag mellem kl. 09.00 – 10.00, Uden for dette tidspunkt er telefonen kun til akut tilfælde. Jeg ser dog helst at du kommer i beboertiden på byggepladskontoret, da det kan lette vores hverdag meget.

Du kan også skrive på vores beboermail. Du skal blot være opmærksom på, at der kan være en svartid på op til 5 arbejdsdage, på alle slags henvendelser, da nogle henvendelser kræver svar fra rådgivere eller boligselskab.

 

Varslinger:

Du vil modtage følgende varslinger fra mig.

6 ugers varsling

14 dags varsling, kælderrum

14 dags varsling, udskiftning af tag, altaner og svalegange

14 dags varsling, indv. VVS-installationer

3 dags varsling, indv. VVS-installationer

Alle varslinger vil indeholde mere detaljeret info om hvor og hvornår vi skal starte og hvad du skal rydde.

Der kan komme ændringer undervejs som vi varsler separat i opgangen.

 

Stillads:

Vi starter med at stille stillads op.

Stilladset kan stå så tæt på dine vinduer, at du ikke kan åbne dem. Vi gør det ikke for at genere dig og prøver så vidt muligt at sørge for, at så mange vinduer kan åbnes som muligt.

 

Nøgleaflevering:

Du bedes venligst aflevere din bolig nøgle til den efterspurgte tid, da vi planlægger rigtig mange ting og vores planer helst ikke skal skubbes da dette berører mange andre boliger såfremt du ikke overholder tiden. Det samme gælder for rydning af kælderrum og nøgle til rummet.

Der bliver opsat en nøgleboks på din dør til boligen, hvor nøglen til din bolig ligger i. Denne nøgle er kun til vores håndværkere, så de kan komme ind i din lejlighed og arbejde.

 

Kælderrydning:

Jeg varsler kun de kælderrum som skal tømmes. Dette gør jeg med en ”kælder varsling” og sætter en             på de døre, hvor jeg skal have tømt kælderrummet. Hver enkelt kælderrum skal ryddes for inventar og indbo. Du skal selv pakke i flyttekasser og herefter transporteres flyttekasser frem/tilbage af flyttefirma til oplagringsrum. Det vil ikke være muligt at komme i flyttekasser mens de opmagasineres. Der vil stå flyttekasser til benyttelse i kælderen.

 

Badevogne:

Der bliver opsat badevogne til brug under renoveringen. Der er 2 badevogne som I deles om.

Efterlad det venligst i samme stand som du selv ønsker at modtage det. Toiletterne kan nemt stoppes til, så prøv venligst at begrænse brugen af toiletpapir.

 

Støv, støj og rod:

Vi ved godt at vi støver, støjer og roder. Det er svært at undgå med det arbejde vi skal udføre i din bolig. Du kan selv være med til at begrænse det ved at lukke dørene til de øvrige rum i boligen. Der vil være en del, men kortvarig, støj når vi skærer betonbrystningerne ved penthouse og svalegange ned.

 

Skader i bolig:

Der kan også opstå skader undervejs. Eksempel: huller igennem vægge til køkkenet eller revner i lofter. Disse bliver registreret når rådgiver laver deres gennemgang, sidst i forløbet, så du behøver derfor ikke at ringe ned og fortælle mig det.

 

ID-Kort:

Alle, både os, vore rådgivere og håndværkere vil bære et ID-kort, så du ikke er i tvivl om hvem vi er.

Du skal IKKE lukke nogen ind uden ID-kort.

 

 

Akutte tilfælde uden for arbejdstid:

I tidsrummet mellem kl. 16.00 og 08.00 kan DEAS akuttelefon benyttes: Tlf. 70 30 20 90

 

Husk at al info skal komme fra byggeledelsen og ikke fra vores håndværkere, så undgår vi mange misforståelser.

Så venligst ikke forstyrre håndværkerne med spørgsmål. De kan sikkert ikke svare alligevel.

  

Vi glæder os til at komme i gang og håber du bliver glad for det færdige resultat.